Результати самооцінювання

 

Вавилівський заклад загальної середньої освіти І ступеня

Шевченківської сільської  ради Миколаївської області

 

 

 

1. ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ

 Забезпечення комфортних і безпечних умов навчання та праці

Територія закладу чиста та доглянута, щоденно оглядається  щодо її безпечності для організації освітнього процесу.

Спортивний майданчик є безпечним, проте не відповідає сучасним вимогам і потребує капітального ремонту та реконструкції.

Будівля школи двоповерхова, введена в експлуатацію в 1984 році. Загальна площа приміщень 460 м2. Проектна потужність – 60 учнів. Кількість класних кімнат – 4. 

Будівля закладу, в основному, забезпечує оптимальні умови для організації освітнього процесу. Ганок будівлі закладу освіти має цементне покриття, перед школою асфальтове покриття.

Щороку проводяться поточні ремонти приміщень школи.

У Вавилівському ЗЗСО І ступеня створені умови для безпечного освітнього процесу. Постійнодіюча комісія здійснює контроль за готовністю школи до нового навчального року, осінньо-зимового та весняно-літнього періоду.   Ведеться робота по забезпеченню та вдосконаленню заходів щодо безпечних умов для навчання й праці. Перевіряється безпечність навчального середовища в класних кімнатах, спортивних спорудах, на шкільному подвір’ї та будівлі в цілому. Складаються акти обстеження та акти дозволу. 

Вжито заходів щодо енергозбереження, всі вікна металопластикові, що забезпечує комфортний тепловий режим. За результатами анкетування більшість батьків та учнів оцінюють  температурний режим на належному рівні.

Наявні окремі туалетні кімнати для хлопців та дівчат.

До приміщення закладу допускаються виключно учасники освітнього процесу з урахуванням карантинних умов. Приміщення школи чисті та  охайні. Здійснюється регулярне прибирання приміщень. Режими прибирання та провітрювання складено з урахуванням вимог до роботи закладу в умовах поширення короновірусної хвороби.

Кожен клас має свою класну кімнату, яка укомплектована меблями відповідно до вікових особливостей учнів з урахування чисельності здобувачів освіти. Площа приміщень відповідає вимогам.

Для роботи та відпочинку педагогічних працівників у школі є вчительська кімната, яка обладнана необхідними  меблями. Кожний працівник має окреме місце, де може як працювати, так і відпочивати. Для своєчасного харчування вчителі мають можливість відвідувати шкільну їдальню.

У школі постійно в літній період проводяться поточний ремонт усіх приміщень, якими користуються учасники освітнього процесу. 1 – 3 класи забезпечені одномісними партами відповідно до вимог НУШ.

 

У закладі достатня кількість навчальних  приміщень, що необхідні для реалізації освітньої програми та забезпечення освітнього процесу. Використовуються раціонально та за призначенням

Середня наповнюваність класів – 5 учнів.

Навчальні класи поступово обладнуються засобами навчання відповідно до вимог законодавства та освітньої програми. Оновлюється  освітній простір  сучасними технологіями та новітніми засобами зв’язку.

В закладі забезпечено вільний доступ до Інтернету, що дає можливість учасникам реалізовувати свої освітні потреби.

Здобувачі освіти та працівники закладу обізнані  з вимогами охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правилами поведінки в умовах надзвичайних ситуацій і дотримуються їх.

В школі систематично й постійно розробляються і впроваджуються заходи, спрямовані на доведення умов і безпеки праці до нормативних вимог, підвищення існуючого рівня охорони праці, профілактику травматизму серед учнів та працівників під час освітнього процесу і в побуті, ведуться журнали реєстрації інструктажів з охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правил поведінки в умовах надзвичайних ситуацій (вступний, первинний, повторний, цільовий), проводяться бесіди, класні години, конкурси та вікторини, оновлюються куточки безпеки в класах, видаються відповідні накази.  На початку навчального року проводиться Тиждень з правил безпеки на дорозі та інші заходи.

Працівники обізнані з правилами поведінки в разі нещасного випадку зі здобувачами освіти і працівниками закладу освіти і вживають необхідних заходів у таких ситуаціях.

Двічі на рік (жовтень, квітень) проводиться практичне протипожежне  тренування з відпрацюванням дій в надзвичайних ситуаціях (евакуація всього закладу, гасіння пожежі, рятувальна естафета). Щороку у квітні проводяться Дні ЦЗ.

У школі створена постійно діюча комісія для розслідування нещасних випадків, яка діє відповідно до Положення про порядок розслідування нещасних випадків, що сталися із здобувачами освіти під час освітнього процесу, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 16.05.2019 № 659. 

Розроблені заходи щодо недопущення нещасних випадків; складається акт про нещасний випадок; проводиться позаплановий інструктаж з безпеки життєдіяльності.

У закладі освіти розроблений алгоритм дій у разі нещасного випадку із учасниками освітнього процесу, усі педагогічні працівники дотримуються його у разі нещасного випадку.

У закладі освіти створені умови для харчування здобувачів освіти та працівників. 

Організація харчування в закладі освіти сприяє формуванню культури здорового харчування у здобувачів освіти. З метою пропаганди здорового харчування серед дітей у школі проводяться бесіди про харчування як складову здорового способу життя. У їдальні на інформаційному стенді наявне перспективне та щоденне меню. Учні  пільгових категорій харчуються безкоштовно. Більшість учнів задоволені умовами харчування у школі.

У закладі освіти створюються умови для безпечного використання мережі Інтернет, в учасників освітнього процесу формуються навички безпечної поведінки в Інтернеті.

Задля запобігання серйозних ризиків для учнів під час користування Інтернетом школа дбає про безпечний доступ до мережі та  дотримання правил користування нею. Також у школі розроблені правила користування мережею Інтернет для учнів. Користування Інтернет ресурсами під час навчальних занять відбувається під наглядом педагогів.

Щороку у закладі відзначається Всесвітній день безпечного Інтернету під гаслом: “Разом для найкращого Інтернету”. Цей день проводиться з метою покращити навички  безпечного спілкування школярів у мережі Інтернет.

 

У закладі освіти застосовуються система роботи з адаптації та інтеграції здобувачів освіти до освітнього процесу. У школі забезпечується наступність у навчанні і вихованні закладу дошкільної освіти (ЗДО)   «Янголятко» і Вавилівського закладу загальної середньої освіти  І ступеня.

Пропонована робота, здійснювана колективом школи вже багато років, забезпечує успішну адаптацію учнів у період переходу до нових умов навчання. 

 

 

Створення освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації

Колектив школи створює умови для здобуття учнями та ученицями знань в безпечному освітньому середовищі, формуванні ставлень та навичок, які потрібні, щоб уникнути та запобігти проявам насильства, безконфліктного спілкування, ненасильницької поведінки. Відбувається постійне чергування вчителів школи (за окремим графіком).

У закладі освіти регулярно проводяться із усіма учасниками освітнього процесу навчання, просвітницька робота з метою виявлення ознак булінгу (цькування) та запобігання його прояву.

Учні не спостерігають у школі булінг/цькування та їм комфортно у закладі. Знають до кого звернутись у разі допомоги.

Учні зауважили, що вони отримують інформацію про те, що таке булінг, інші форми насильства, в основному з таких джерел:

·         від вчителів

·         з інтернету

·         новини

·         батьки.

Встановлення і підтримка відкритих стосунків між школою і батьками, «Педагогіка партнерства», є запорукою сприяння розвитку батьківських ініціатив у попередженні та подоланні булінгу серед дітей. На засіданнях батьківської ради школи та засіданнях педради обговорюються найважливіші питання впровадження системи протидії булінгу.

На питання “Чи подобається вам перебувати у школі?”  більшість учнів відповіли, що дуже подобається  та подобається. 

З метою запобігання різним проявам насильства (у закладі освіти та/або вдома) здійснюється постійний аналіз причин відсутності здобувачів освіти на заняттях та вживаються відповідні заходи.

У закладі ведеться щоденний облік відвідування, здійснюється постійний аналіз причин відсутності здобувачів освіти (наявні довідки від лікаря та повідомлення від батьків), на основі результатів аналізу, у разі виявлення пропусків без поважних причин, приймаються відповідні рішення (індивідуальні бесіди). 

Роботу закладу щодо протидії та запобігання насильства та булінгу можна вважати  дієвою, тому що випадків булінгу в школі протягом останніх трьох років не зафіксовано.

2. СИСТЕМА ОЦІНЮВАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ

 

Наявність відкритої, прозорої і зрозумілої для здобувачів освіти системи оцінювання їх навчальних досягнень

Заклад освіти забезпечує публічність інформації щодо правил, процедур та критеріїв оцінювання (шкільний сайт, Google Classroom, навчальні кабінети).

Про критерії оцінювання вчителі інформують здобувачів освіти на початку навчального року та перед вивченням кожної теми.

Батьки отримують інформацію про критерії, правила і процедури оцінювання навчальних досягнень учнів.

Учителі застосовують систему оцінювання, спрямовану на реалізацію компетентнісного підходу.

За підсумками спостережень за навчальними заняттями встановлено, що учителі спрямовують оцінювання на реалізацію компетентнісного підходу, відстежують індивідуальний поступ учня.  Педагоги використовують критерії оцінювання, запропоновані МОН.

Під час проведення навчальних занять вчителі застосовують формувальне оцінювання: вербальне оцінювання, листи самоконтролю, зворотний зв'язок, самооцінювання, взаємооцінювання, відстеження індивідуальних досягнень учнів; у вигляді шкали; спостереження за індивідуальним освітнім поступом учня; усні мотиваційні "компліменти", «бортовий журнал»; «світлофор»; «шкала рівнів»; «термометр»;  правила руки та ін.

Застосування системи оцінювання результатів навчальних досягнень учнів у практичній діяльності:

·         Учитель розробляє критерії оцінювання під час обов’язкових видів робіт, організаційних форм проведення навчальних занять. За допомогою питань перевіряє, наскільки добре учні зрозуміли цілі і завдання навчального заняття, наскільки успішно учні досягають того, що заявлено в меті навчального заняття. Надає учневі зворотний зв'язок щодо якості виконання завдання: пояснює, що виконано правильно, а що потрібно вдосконалити, пропонує способи поліпшення, а не просто констатує виконання відміткою або словами «добре - погано». Спостерігає за тим, як учні справляються із завданнями. Використовує методики самооцінювання і взаємооцінювання учнів.

·         Учитель за допомогою питань перевіряє, наскільки добре учні зрозуміли цілі і завдання навчального заняття, наскільки успішно учні досягають того, що заявлено в меті навчального заняття. Вчитель оцінює роботи або відповіді учнів, спираючись на розроблені критерії оцінювання. Надає учневі зворотний зв’язок щодо якості виконання завдання: пояснює, що виконано правильно, а що потрібно вдосконалити. Спостерігає за тим, як учні справляються із завданнями.

·         Учитель під час проведення навчального заняття не перевіряє, наскільки добре учні зрозуміли цілі і завдання навчального заняття. Не оприлюднює критерії оцінювання результатів навчання, але використовує критерії при оцінювання роботи або відповідей учнів. Вчитель надає учням час на обдумування відповіді, перш ніж отримати відповідь.

Для оцінювання здобувачів освіти члени педколективу застосовують: 

·         підсумкове  оцінювання;

·         поточне;

·         формувальне;

·         самооцінювання учнями;

·         взаємне оцінювання учнів.

Застосування внутрішнього моніторингу, що передбачає систематичне відстеження та коригування результатів навчання кожного здобувача освіти

В школі систематично проводяться моніторинги результатів навчання учнів з усіх предметів інваріантної частини, відбувається постійний  аналіз динаміки  навчальних досягнень учнів.

Відслідковується динаміка протягом навчального року через результати навчальних  досягнень

Моніторинг проводиться для ефективності діяльності школи та спрямований на підвищення якості  організації освітнього процесу. 

За результатами аналізу динаміки навчальних досягнень приймаються педагогічні  та  управлінські рішення щодо їх коригування.

З метою підтримки здобувачів освіти, педагоги проводять  таку роботу в їхньому навчанні: консультують, ведуть додаткові коригуючі заняття, індивідуальні заняття, групові консультації, впроваджують різнорівневі, творчі, пошукові вправи, максимально інформатизують освітній процес (ІКТ, інтернет-ресурси). Створюють самостійно наочність, Застосовують в процесі навчання сучасні форми та прийоми для кращого засвоєння матеріалу. Використовують технології повного засвоєння навчальних одиниць, формування прийомів раціонального читання тощо. Диференціюють освітній процес. Структурують  діяльність дитини (цілі, інструкції виконання завдань, наслідки, підсумки, шляхи подолання помилок). Фіксують позитивну динаміку. Заохочують і підвищують мотивацію через незвичну подачу матеріалу (відео, гра, конкурс, дослід, пошукова діяльність). Створюють сприятливу атмосферу в класі. Емоційний контакт з дітьми. використання наочності, демонстраційний експеримент, лабораторні роботи, створення проєктів, підготовка до ДПА.

 

Спрямованість системи оцінювання на формування у здобувачів освіти відповідальності за результати свого навчання, здатності до самооцінювання

Здобувачі освіти отримують необхідну допомогу в навчальній діяльності в різних формах (консультації, індивідуальні завдання, допомога в підготовці до участі в учнівських олімпіадах).

Більшість  учнів вказали, що відчувають підтримку та допомогу вчителів.

Переважна більшість здобувачів освіти відповідально ставиться до процесу навчання, оволодіння освітньою програмою та усвідомлюють його важливість для подальшого життя.

В закладі освіти вчителі використовують прийоми самооцінювання та взаємооцінювання учнів. Вони допомагають учням зорієнтуватись в освітньому просторі.

Важливим є розвиток самостійності та взаємодії учнів, реалізувати яку можливо, пропонуючи дітям взаємооцінювання. 

Педагоги школи навчають дітей, що взаємооцінювання – це партнерська взаємодія, коли учні допомагають один одному покращувати свої навчальні результати; надають оцінку не порівнюючи себе з іншими. 

Вчителі формулюють чіткі критерії для взаємооцінювання, наполягають на тому, щоб учні виявляли повагу до партнера, коректно добирали слова і способи побудови коментарів, активно слухали.

 

3. ПЕДАГОГІЧНА  ДІЯЛЬНІСТЬ ВЧИТЕЛІВ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ

 

Ефективність планування педагогічними працівниками своєї діяльності, використання сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти

Учителі планують свою професійну діяльність відповідно до освітньої програми закладу. При розробленні календарно-тематичного планування  педагоги  використовують наступні джерела/ресурси:

·         рекомендації Міністерства освіти і науки України;

·         зразки, що пропонуються фаховими виданнями;

·         розробки з інтернет-сайтів і блогів, які стосуються викладання конкретного предмету;

·         спільна робота з колегами;

·         досвід, запозичений у колег;

·         власний досвід.

Більшість учителів використовують освітні технології, спрямовані на оволодіння здобувачами освіти ключовими компетентностями (ІКТ, технологія інтерактивного навчання, розвитку критичного мислення, ігрові та кейси.

 

Педагоги поширюють власний педагогічний досвід на освітніх онлайн платформах, публікації на сайті закладу і у блогах.

У закладі всі вчителі використовують ІКТ на різних етапах підготовки та проведення уроку (інформаційні онлайн-джерела, мультимедійні ресурси, можливості хмарних технологій, віртуальних дошок, інтерактивних середовищ створення навчальних занять та онлайн тестів). 

Всі вчителі використовують ІКТ у процесі підготовки до проведення навчальних занять, розроблення завдань та створення освітніх ресурсів. Більшість використовують:

  • ІКТ у процесі підготовки до проведення навчального заняття використовується шляхом пошуку інтерактивних завдань, медіаресурсів, сучасних форм проведення навчальних занять;
  • Пошук матеріалу (текст (зокрема творів), медіатекст, візуалізації), виготовлення власного тематичного контенту;
  • Мережу інтернет для пошуку інформації, створення презентацій, 
  • Програмні ресурси: Power Point, Learning Apps; 
  • відео та аудіо ресурси з мережі інтернет,;
  • навчальні сайти;
  • інтерактивних завдань, сучасних форм проведення навчального завдання;
  • розробляють інтерактивні тести або "На урок";
  • використовують онлайн тлумачні словники для пошуку лексичного значення слів;
  • розробляють кросворд на повторення попередньої теми;
  • використовують ІКТ у процесі підготовки до проведення навчальних занять, розроблення завдань, створення освітніх ресурсів. А саме: 
  • медіа- трансляції, відеообробки, мережу Інтернет для пошуку цікавих завдань, ілюстрацій, дослідів; 
  • інтерактивну дошку.

Постійне підвищення професійного рівня і педагогічної майстерності педагогічних працівників

Підвищення професійної кваліфікації вчителів відбувалось за наступними формами:  

·         самоосвіта;

·         тренінги, майстер-класи;

·         методичні семінари;

·         вебінари;

·         курси МОІППО;

·         конференції - 83%;;

·         онлайн курси;

Більшість вчителів погоджуються, що в закладі освіти створені умови для постійного підвищення кваліфікації педагогів, їх чергової та позачергової атестації, добровільної сертифікації тощо. Також вчителі зазначили, що не мають жодних перешкод їхньому професійному розвитку.

 

Якісно-кількісний склад педагогічних працівників

 

Кількість педагогічних працівників – 3. Кваліфікаційна категорія – «Спеціаліст  І категорії» - 3.

 

Налагодження співпраці зі здобувачами освіти, їх батьками, працівниками закладу освіти

Учасники освітнього процесу взаємодіють на засадах партнерства.

Думка кожного має значення та враховується в освітньому процесі, що підтверджується результатами спостережень за більшістю освітніх занять. 

 

Батьки також зауважили, що школа  враховує їхню  думку під час прийняття важливих управлінських рішень. Серед форм комунікації з батьками перевага надається індивідуальному спілкуванню, спілкуванню у спільнотах у соцмережах, на батьківських зборах, через учителів.

У закладі освіти створений інформаційно-ресурсний центр, який використовується для індивідуальної, групової, проектної та іншої роботи в рамках освітнього процесу, різних форм комунікації учасників освітнього процесу:

Месенджери: Viber, Telegram.

Шкільний сайт vavilovozosh.blogspot.com

 Онлайн-конференції:  Zoom.

 

Одним із аспектів професійного зростання та самовдосконалення педагога є співпраця з колегами. Між педагогічними  працівниками  існує  практика  педагогічного наставництва,  відбувається постійна професійна співпраця. Надається методична підтримка колегам, здійснюється обмін досвідом. Співпраця між педагогічними працівниками відбувається через діяльність педагогічної ради. 

Спільна участь у тренінгах, майстер-класах, де педагоги об’єднуються не за принципом єдності інтересів, а навпаки, дозволяють учителям ще більше дізнатися один про одного, як в професійному плані, так і в особистому. Це також сприяє налагодженню співпраці між педагогами. 

Крім того, в школі є традиція: коли один із вчителів здобуває нові знання під час участі в  (не)конференціях, тренінгах, марафонах тощо, то він доносить ці нові знання, нетрадиційні форми та інше до відома своїх колег.

Організація педагогічної діяльності та навчання здобувачів освіти на засадах академічної доброчесності

Керівництво закладу освіти впроваджує політику формування академічної доброчесності.

З метою запобігання випадкам порушень академічної доброчесності серед здобувачів освіти (списування, плагіат, фальсифікація тощо) вчителі проводять наступну роботу: 

·         проводять бесіди щодо дотримання академічної доброчесності;

·         на уроках дають такі завдання, які унеможливлюють списування.

На підставі спостережень за навчальними заняттями можна стверджувати, що вчителі переважно діють на засадах академічної доброчесності. 

 

 

4. УПРАВЛІНСЬКІ ПРОЦЕСИ У ЗАКЛАДІ ОСВІТИ

Наявність стратегії розвитку та системи планування діяльності закладу, моніторинг виконання поставлених цілей і завдань

Заклад діє за стратегію розвитку Центрального ЗЗСО І – ІІІ ст. на 2020-2025 рр.

В стратегічному плані розвитку школи зазначені ключові цінності, представлені  ролі учнів та вчителів, вимоги до ключового клієнта нашої школи – українця майбутнього. Стратегічний план є комплексом науково-методич­них, матеріально-технічних та управлінських проектів із визначенням шляхів їх реалізації.

Реалізація проектів сприятиме вирішенню на­ступних питань: організація методичної роботи у школі; організація роботи з обдарованими дітьми; професійний розвиток педагогічних кадрів, сприяння самоутвердженню на вчительсько­му шляху;  забезпечення, оптимізація та покращення матеріально-технічної бази;  сприяння професійному зростанню моло­дих учителів, спонукання до творчої педагогіч­ної діяльності;  організація фізкультурно-оздоровлювальної та спортивно-масової роботи;  комп'ютеризація та інформатизація закладу;  моніторингове дослідження всіх структур­них ланок роботи школи.

Річний план роботи закладу підготовлено у співпраці з педпрацівниками. Заходи річного плану спрямовані на досягнення результатів, визначених у стратегії розвитку. 

Здійснюється контроль за виконанням річного плану. Стан виконання заходів щомісячно обговорюється на адміністративних нарадах, результати відображаються у Звіті керівника закладу перед громадськістю. 

Карантинні умови внесли корективи. План був  адаптований до сучасних вимог, і були поставлені нові завдання, створені нові проєкти.

Для вчителів: оволодіння технологіями дистанційного навчання. 

Для учнів: переформатування всіх заходів в онлайн.

Педагогічна рада як постійно діючий колегіальний орган працює для вдосконалення роботи школи, підвищення ефективності освітнього процесу та надання допомоги педагогам школи. ПР школи розглядає та вирішує наступні питання щодо якості освіти, а саме:

- підбиття підсумків діяльності педагогічного колективу у минулому та завдання на наступний навчальні роки;

- обговорення та схвалення порядку організації освітнього процесу в школі під час надзвичайних ситуаціях з метою організації якісного освітнього процесу в школі;

- схвалення річного плану роботи школи;

- схвалення освітніх програм закладу;

- затвердження навчального плану школи та використання годин варіативної складової;

- атестація педагогічних працівників та присвоєння звання;

- затвердження положень щодо підвищення якості освіти всіх учасників освітнього процесу;

- стан викладання навчальних предметів;

- тарифікація вчителів;

- організація індивідуального навчання та затвердження індивідуальних навчальних планів;

- схвалення Правил внутрішнього трудового розпорядку;

- підвищення кваліфікації педагогічними працівниками;

- впровадження інновацій в освітній процес;

- організація роботи з батьками.

У закладі приймаються управлінські рішення, які забезпечують процес вдосконалення якості освітньої діяльності в школі. Аналіз результатів моніторингів розглядається на засіданні педагогічної ради, засіданнях  предметних лабораторій. Під час вивчення стану викладання предметів моніторинг відбувається у вигляді  спостереження, опитування, виконання  контрольних зрізів навчальних досягнень, вивчення документації.

Розглядаються такі аспекти діяльності, як рівень викладацької  діяльності, комфортність у спілкуванні, справедливість оцінювання  навчальних  досягнень. За результатами опитування  здійснюється аналіз та вносяться корективи в річний план. 

 

Адміністрацією вживаються заходи для створення належних умов діяльності закладу. Стан матеріально-технічного забезпечення закладу постійно вивчається, в разі виявлення проблем, керівництво звертається з відповідними клопотаннями до засновника. За останні три роки для вдосконалення освітнього середовища було зроблено: залучено благодійні/спонсорські кошти та  участь у проектах громадського бюджету.

Формування відносин довіри, прозорості,

дотримання етичних норм

Переважна більшість учасників освітнього процесу задоволені загальним психологічним кліматом закладу освіти. Діти охоче йдуть до школи, учням подобається перебування в закладі освіти; педагоги задоволені умовами праці. 

Вчителі зазначають, що керівництво та педагогічні працівники співпрацюють і забезпечують зворотній зв’язок щодо праці. Розбіжності, які виникли між педагогічними працівниками та керівництвом школи, вирішуються конструктивно.

Керівництво закладу освіти доступне для спілкування з учасниками освітнього процесу.

Батьки запевняють, що школа враховує думку батьків під час прийняття важливих управлінських рішень завжди  - 51,2%; частково враховує - 44,1%. Батьки зазначили способи отримання інформації  про діяльність закладу освіти: батьківські збори - 51,1%; інформація класного керівника - 94,5%; спільноти в соціальних мережах - 43%; сайт - 36,2%.

Забезпечується інформаційна відкритість і прозорість діяльності закладу.

 

Ефективність кадрової політики та забезпечення можливостей для професійного розвитку педагогічних працівників

100% педагогічних працівників працюють за фахом. На даний  момент вакансії педпрацівників за штатним розписом відсутні. 

В кінці календарного року всі працівники мають можливість отримати матеріальне заохочення. Практично усі педагоги вважають, що керівництво закладу сприяє їхньому професійному розвитку. 

Педагогічні працівники забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації. Вдосконалення професійного розвитку відбувається через самоосвіту, участь в онлайн курсах, вебінарах, семінарах, тренінгах, конференціях. Адміністрацією школи створено необхідні умови для підвищення кваліфікації педагогів і  здійснюється аналіз професійного розвитку педагогічних працівників. За потреби підтвердження результатів професійного зростання педагогів, приймається рішення педради.

Підвищення кваліфікації є безперервним процесом. Аналіз підвищення кваліфікації, атестації здійснюється через вивчення документації. 

Для мотивування педагогічних працівників школа використовує механізм позачергової атестації

Під час відвідування уроків адміністрація надає рекомендації вчителеві щодо тих сторін його педагогічної діяльності, яка потребує додаткової обізнаності. Так само і під час вивчення стану викладання, а потім і при обговоренні його результатів на засіданнях предметних лабораторій учителі мають змогу зробити самоаналіз своєї педагогічної майстерності й визначити, в якому напрямку йому слід підвищити кваліфікацію. 

До того ж адміністрація школи завжди позитивно ставиться до прагнення педагогічного колективу підвищити свій рівень як у школі під час участі в різноманітних методичних заходах, так і за межами школи.

 

 

 

Організація освітнього процесу на засадах людиноцентризму, прийняття управлінських рішень на основі конструктивної співпраці учасників освітнього процесу, взаємодії закладу освіти з місцевою громадою

В закладі освіти права учасників освітнього процесу не порушуються. У журналі реєстрації звернень громадян відсутні дані щодо наявності звернень про порушення прав учасників освітнього процесу. 

Керівництво закладу підтримує конструктивні освітні ініціативи учасників освітнього процесу. Учнівське самоврядування закладу освіти є організатором створення й реалізації низки проєктів.

У закладі затверджено режим роботи школи і розклад уроків  з дотриманням санітарно-гігієнічних вимог до організації освітнього процесу та відповідно до освітньої програми. Батьки й учні оцінили врахування власних потреб при організації освітнього процесу на достатньому рівні. 

Більшість батьків задоволені організацією освітнього процесу в школі.

Школа враховує думку батьків та вчителів під час прийняття важливих управлінських рішень.  

Учні зазначили, що брали участь у  вирішенні таких питань: 

  • дозвілля;
  • оформлення та дизайн навчальних кабінетів та інших приміщень.

 

Розклад розробляє керівник спільно з вчителями згідно до нормативно-правової бази (накази, рекомендації, листи МОН), тарифікації (дані про розподіл класів на групи, навантаження кожного вчителя), робочого навчального плану, рекомендацій Держпродспоживслужби, освітньої програми, навчальної програми, мережі класів, особисті побажання вчителів, батьків.

Батьки переважно задоволені організацією освітнього процесу в школі.




Немає коментарів:

Дописати коментар