Звіт керівника школи за 2019 - 2020 навчальний рік

ЗВІТ

керівника Вавилівської ЗОШ І ст. Шакури І.М. про свою діяльність

за 2019-2020 навчальний рік

Складений відповідно до Примірного положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів про свою діяльність перед педагогічним колективом та громадськістю, затвердженого наказом МОН України № 178 від 23.03.2005 р.

Масштабні зміни в соціально-політичних та економічних умовах життя, що відбуваються в Україні, зумовлюють необхідність нового підходу до системи виховання та навчання в галузі освіти, розробки та впровадження нових педагогічних технологій, які сприятимуть цілісному, гармонійному розвитку особистості учня, його самореалізації, ґрунтовному духовно-креативному розумінню природної соціальної дійсності, психолого-соціальному зростанню учнів навчального закладу.

 Відповідно до Конституції України, Законів України “Про освіту”, “Про загальну середню освіту” та інших основоположних документів педагогічний колектив Вавилівської загальноосвітньої школи І ступеня   у 2019-2020 навчальному році забезпечував всебічний розвиток особистості шляхом навчання та виховання, які грунтувалися на загальнолюдських цінностях та принципах науковості, полікультурності, світського характеру освіти, системності, інтегративності, єдності навчання і виховання, на засадах гуманізму, демократії, громадської свідомості, взаємоповаги між націями і народами в інтересах людини, родини, суспільства, держави.

 Згідно річного  плану роботи на 2019-2020 навчальний рік школа працювала над проблемою “ Формування потреби, умінь і навичок самостійної роботи учнів у навчально – виховному процесі – одна з важливих умов розвитку творчої особистості”. Реалізація інваріантної  складової навчального плану здійснювалася за державними програмами. Шкільний компонент цілком забезпечений програмами.

     Згідно з річним планом для вирішення цієї проблеми вчителі школи приймали участь у:

     - педрадах;

     - засіданнях ШМО;

     - організована  робота по впровадженню педагогічного досвіду досвідчених вчителів;

    - нарадах при директорові та заступниках.

     У навчально-виховному процесі використовувались навчальні програми, підручники та навчальні посібники, передбачені відповідним Переліком, затвердженим Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Аналіз методичної роботи

Шкільне методичне  об`єднання.  У 2019-2020 н.р. вчителі працювали при методичному обєднанні Центральної ЗОШ I-III ступенів, керівником якого є Гайчева Лариса Анатоліївна. Члени методичного об`єднання працювали над проблемою: «Реалізація принципів особистісно зорієнтованого навчання» .

Головним напрямом у роботi методичного  об’єднання вчителі  обрали формування та розвиток  активно-пізнавальної позиції учнів через особистісно зорієнтованого навчання.

 Дiяльнiсть методичного  об’єднання спрямована на вирiшення таких завдань:

    реалізація основних положень особистісно орієнтованого підходу до навчання та виховання;

    навчання, виховання та розвиток сільських дітей, сприяння збагаченню інтелектуального, творчого, культурного потенціалу України;

    створення оптимальних умов для повноцінного морального, психічного,фізичного розвитку учнів;

    забезпечення відповідної освітньої підготовки, що включає розвиток дитини як особистості, її нахилів, інтересів, здібностей, самовизначення, саморозвитку,самореалізації з подальшим навчанням в середньому навчальному закладі;

    реалізація комплексних цільових програм  «Педагогічна творчість», «Сім'я і школа»;

    розробка та реалізація системи дослідження та аналізу учнівського та педагогічного колективів;

    розвиток матеріальної бази школи;

    підвищення рівня участі учнів у виховних заходах школи та району;

    цілеспрямована спільна робота педагогічного колективу і кожного вчителя над підвищенням рівня навчальних досягнень учнів навчальних предметів;

    виконання завдань Указу Президента України «Про невідкладні заходи щодо забезпечення функціонування та розвитку освіти»;

    впровадження інформаційних та комунікаційних технологій, комп’ютеризації та інформатизації НВП;

    вивчення і творче впровадження в практику навчання і виховання учнів педагогічних інновацій вчителів району, області,України;

    робота над удосконаленням уроку як засобу розвитку творчої особистості вчителя і учня, самореалізації творчої особистості;

    впровадження авторських програм, нових технологій, навчальних посібників;

    проведення  шкільних олімпіад та більш ретельна індивідуальна підготовка до участі в олімпіадах, конкурсах різного рівня, робота зі здібними та обдарованими дітьми;

    нормативне забезпечення, педагогічний аналіз та самоаналіз, контроль та корекція НВП; . 

    активізація роботи з питань виховання громадської свідомості учнів, формування патріотизму, громадських і конституційних обов'язків, поваги до державних символів України,національної ідеї;

    врахування  класними керівниками принципів  диференціації та індивідуалізації, психолого-педагогічних особливостей дітей;

    глибоке вивчення проблеми наступності навчання в ДНЗ та у школі І ступеня, адаптації учнів у школі;

    активізація позакласної роботи з предметів; підготовки до державної підсумкової атестації;

    зміцнення матеріально-технічної бази школи, ремонт будівлі школи;

    організація роботи щодо виконання рекомендацій районних (січневої та серпневої) конференцій, атестаційної комісій;

    робота з профілактики дитячої злочинності та правопорушень;

    дотримання санітарно-гігієнічного режиму, здійснення методичного обслуговування учнів у школі;

створення безпечних умов з охорони праці для учнів і працівників школи, виховання економічної, естетичної, правової культури.

     У минулому навчальному роцi педагоги, члени методичного об’єднання працювали над вирiшенням першочергових завдань навчання i виховання учнiв у сучасних умовах.

Аналiз роботи свiдчить, що за минулий рiк значно пiдвищився науково-теоретичний та методичний рiвень викладання навчальних предметiв, посилилась увага до виховної та розвивальної функцiй навчання, до пошуку його ефективних форм i методiв.

У процесi роботи виправдали себе такi форми, як iндивiдуальна та групова робота з учнями , які навчаються на початковому рівні  та обдарованими учнями; розвиток здiбностей i природних обдарувань учнiв, пiдвищення в учнiв мотивацiї до навчання.

 

    

 

 

Педагогічні кадри

Укомплектованість закладу педагогічними кадрами протягом навчального року була на достатньому рівні. Якісний склад:

 

П/п

категорія

Кількість педагогів

1.

І (перша)

2

2.

ІІ (друга)

1

 

Педагоги застосовували різноманітні методи навчання, були у творчих пошуках. Мутко С.М. та  Шакура І. М. пройшли курси перепідготовки вчителів, які навчатимуть школярів за стандартами НУШ. Колектив наш дружній. Ми постійно ділимося роздатковим матеріалом, новинками педагогічних видань, кращими методами в роботі. Вчителі в роботі застосовують інтернет-ресурси. На високому рівні в школі проводиться виховна робота. Педагоги вчать учнів поважати старших, турбуватися про молодших, бути активними, трудолюбивими, любити рідний край. На уроках знайомимо зі звичаями, традиціями, символами українського народу, вчимо оберігати рідну природу, красу і велич рідної землі.

 

Зауваження та пропозиції щодо організації методичної роботи

1.     Приймати участь при обговоренні  на нараді при директору та завучу з навчально-виховної роботи результати методичної роботи за 2019\2020 н.р.

2.     Продовжити роботу щодо обладнання та поповнення матеріалами класних кімнат. Продовжити роботу з  реалізації принципів особистісно зорієнтованого навчання .

3.     Підвищити якість проведення занять через модернізацію й розвиток науково-методичної бази школи відповідно до змісту навчальних планів і програм.

4.     Активізувати  роботу з обдарованими дітьми.

5.     Своєчасно направляти на курси підвищення кваліфікації педпрацівників, які атестуються.

6.     Удосконалювати систему методичної роботи з вивчення ППД вчителів школи та району.

7.     Залучати вчителів до участі у педагогічних майстернях, фестивалях педагогічної творчості, конкурсах «Учитель року».

8.     Продовжити роботу психолого-педагогічного семінару, школи молодого вчителя.

    

9.           Систематизувати методичну літературу з кожного предмета, втому числі й щодо підготовки учнів до участі в олімпіадах, конкурсах , турнірах. Впроваджувати в роботу нові  Державні стандарти початкової освіти, Державні стандарти базової і повної загальної середньої освіти.

10.  Опрацьовувати на засіданнях ШМО Державні стандарти базової і повної загальної середньої освіти відповідно до засад НУШ.

 

 Організація харчування. У 2019-2020 н.р. багато уваги приділялось організації  харчування учнів школи. Контроль за організацією харчування здійснювався адміністрацією школи та комісією, яка складалась з вчителів школи та батьків, відповідального за організацію харчування по школі. Протягом навчального року в школі були видані накази по організації харчування, про призначення відповідального за організацію харчування.

 

Навчальний рік

 

Кількість учнів, забезпечених безкоштовним харчуванням обідами

2017-2018

І семестр

ІІ семестр

 

 

 

20

 

19 учні - безкоштовно

     

Меню в шкільній їдальні відповідало всім санітарно-гігієнічним вимогам, порції наповнені згідно норм, їжа була якісною;  їдальня забезпечена посудом в повному  обсязі.

                                                       

Медичне обслуговування. 

Медичне обслуговування учнів та працівників школи організовано на базі  Вавилівського ФАПу. Щорічно на базі Снігурівської районної лікарні  діти проходять медичне обстеження. Відповідно до результатів медичного огляду дітей, на підставі довідок лікувальної установи у школі формуються спеціальні медичні групи, а також уточнені списки учнів підготовчої, основної групи та групи, звільнених від занять фізичною культурою на навчальний рік. Відповідно цих списків видається наказ по школі. Працівники школи  також щорічно проходять поглиблений медичний огляд у липні  за графіком Снігурівської районної лікарні, узгодженим з відділом освіти та профкомом. Працівники їдальні проходять медичні огляди два рази на рік. Огляди відбуваються за рахунок держбюджету. На проходження медичного огляду працівникам школи виділяється день проходження медичного огляду, фіксується в санітарних книжках установленого зразка, які реєструються і зберігаються у керівника школи.

 

Участь у конкурсах та олімпіадах.

Учні нашої школи учасники всеукраїнських конкурсів. Цього року 1 учень 3 класу узяв участь у районному етапі обласного  конкурсу «В об’єктиві натураліста» і посів ІІІ місце у ньому,  учасниками конкурсу юних знавців математики «Кенгуру» -стали 14 учнів,  конкурс знавців з природознавства «Колосок» - 9 учнів, конкурсу «Соняшник» - 3 учні.

Учні школи активно брали участь у конкурсах та олімпіадах на сайтай Всеосвіта, Наурок, прийняли участь у конкурсі та в акціях  «Великодній кошик». А у грудні – «Село – мій рідний край» та «Святий Миколай».

 

Виконання навчальних планів і програм. Навчальний матеріал викладався відповідно до календарних планів з дотриманням кількості годин, призначених програмою на кожну тему. Графік проведення контрольних робіт, тематичне оцінювання з предметів виконано в повному обсязі.

Кількість проведених  уроків розвитку мовлення, позакласного читання. Навчальні програми з усіх навчальних предметів 1-4 класів прийнято рішення вважати виконаними.

 

 

 

 

 

 

У 2 класі навчалося 4 учні:

                     Високий рівень -                             2 учні

                     Достатній -                             немає

                     Середній -                              2 учні.

У 3 класі навчалося 5 учнів:

                     Високий рівень -                            2 учні.

                              Достатній -                                      3 учні.

                            Середній -                              немає

        У 4 класі навчалося 4 учні:

                             Достатній рівень -                          4 учні.

У 2019\2020 навчальному році в школі навчалось 19 учнів. Закінчили навчальний рік 19 учні.

Розвиток матеріально – технічної бази школи.

 Будівля Вавилівської школи прийнята в експлуатацію 34 роки тому. Адміністрація школи та весь колектив постійно працює над удосконаленням матеріально – технічної бази, підтриманню її у робочому стані. Так, наприклад, протягом серпня – вересня місяців 2019 року було здійснено капітальний ремонт кімнати для майбутніх першокласників та придбано весь необхідний роздатковий та дидактичний матеріал. Фінансування потреб школи проводиться централізованою бухгалтерією відділу освіти. Вчасно здійснювалися бухгалтерією проплати за спожиті школою енергоносії. Завдяки злагодженості відповідальних за економію працівників, школа не виходить за ліміти спожитих енергоносіїв. Облаштовано внутрішній туалет. Проте протипожежна система оповіщення потребує негайних капітальних ремонтів, потрібно змастити горище вогнегасною рідиною. Це величезні кошти, яких не має у бюджеті району. Є потреба  закупівлі наочних посібників, меблів, дошок у класні кімнати, заміна трансформаторів току. За рахунок благодійних коштів батьків здійснено ремонти та підготовку класних кімнат до навчального року. Працівниками централізованої бухгалтерії відділу освіти Снігурівської райдержадміністрації планово проводиться інвентаризація майна, зауважень щодо забезпечення його збереження та оприбуткування немає. Завжди вчасно готується звітна документація, матеріали списуються  або оприбутковуються.

Адміністрацією школи приділяється достатньо уваги естетичному вигляду навчального закладу. Коридори, вестибюль школи поступово поповнюються новими сучасними пластиковими стендами, активно проводиться робота по озелененню коридорів. Подвір'я школи завжди прибране, доглянуте. На квітниках щороку висаджуються квіти, які протягом літа доглядаються учнями та технічними працівниками  школи, своєчасно обрізаються дерева, кущі. Фарбуються спортивні конструкції, біляться бордюри. Обслуговуючим персоналом проводиться скошування трави на газонах, винесення та періодичне вивезення сміття з території школи.

Хочеться подякувати голові ПОСП «Свобода» Гошві С.Д., обласному депутату Боднар Н. О., які прикладать багато зусиль для того, щоб винайти кошти для ремонту школи на наступний навчальний рік. За кошти сільради здійснюється безкоштовне харчування 19 учнів.

 

Охорона праці. Профілактика дитячого травматизму.

Здоров`я дітей – це найбільша цінність суспільства. Проте  з кожним роком збільшується кількість факторів, які негативно впливають на їх здоров`я й життя, що особливо боляче і для батьків і для вчителів.

У школі налагоджена ґрунтовна робота з питання профілактики дитячого травматизму і червоною низкою проходить через весь навчально-виховний процес. У минулому навчальному році проводився курс «Основи здоров`я», систематичні бесіди, інструктажі, позакласні заходи з основ безпеки життєдіяльності.

Адміністрація закладу у своїй діяльності керується чинним законодавством України, нормативно-правовими актами з охорони праці, техніки безпеки, електробезпеки, пожежної безпеки, промислової санітарії, безпеки життєдіяльності наказами і розпорядженнями відділу освіти  та  Положенням (відповідно до Законів України «Про працю», «Про охорону праці», «Про пожежну безпеку», «Про дорожній рух»).

 У закладі в наявності  посадові інструкції для працівників школи, а також інструкції з БЖД: з пожежної безпеки, з техніки безпеки для технічного персоналу,  вчителів. У наявності план евакуації школи, у квітні проведено Тиждень цивільного захисту.

 

        Соціальний захист.  Всі учні школи забезпечувались гарячими безкоштовними обідами і отримали подарунки до новорічних свят від районного відділу освіти.

 У цілому учні школи були забезпечені підручниками на 95 %.  

Аналізуючи роботу педколективу можна сказати, що підвищився науково-теоретичний та методичний  рівень  викладання навчальних предметів, посилилась увага до виховної та розвивальної функції навчання, до пошуку його ефективних форм і методів.

     Про роботу вчителів щодо формування знань, умінь та навичок учнів говорять  результати річних контрольних робіт,  результати перевірки техніки читання, виконання навчальних програм.

Але, ще потребують опрацювання наступні питання:

-         покращення матеріальної бази школи;

-         вирішування ряду проблемних питань про придбання наочних посібників та підручників;

-         посилити роботу з обдарованими учнями, активізувати  підготовку учнів до участі у конкурсах і предметних олімпіадах.

 

Результати аналізу виховного процесу:

Виховна робота в школі проводиться систематично, згідно річного плану і спрямована на виконання завдань, поставлених Національною доктриною розвитку освіти в Україні, законів України „Про освіту”, „Про охорону дитинства”, Концепції громадянського виховання особистості в умовах розвитку української держави, Концепції виховання дітей та молоді в національній системі освіти,  Комплексної програми профілактики злочинності, та закону Президента України „Про заходи щодо розвитку духовності захисту моралі та формування здорового способу життя”, Конвенцією ООН про права дитини.

Пріоритетними напрямками є формування гармонійно розвиненої і національно свідомої особистості, здатної до саморозвитку, наділеної глибокою громадянською відповідальністю, високими духовними якостями, родинними і патріотичними почуттями.

Основні напрямки виховної діяльності:

·        Патріотичне виховання

·        Громадянське виховання

·        Родинно-сімейне виховання

·        Трудове виховання

·        Художньо –естетичне виховання

·        Правове виховання

·        Формування здорового способу життя

 

Нагальною вимогою часу сучасної школи є подальша розбудова концептуально-методологічного та організаційно-практичного забезпечення особистісно-орієнтованого навчання та виховання.

Проблемною темою виховної роботи є «Формування ключових компетенцій учнів як умова їх ефективної реалізації».

Саме це завдання стає ключовим для педагогічного колективу нашої школи, метою якого є створення особистості, здатної до успішного розв`язання проблем власного саморозвитку та свідомої творчої побудови свого життя.

Подолання вульгарного підходу до виховання як до процесу авторитарного впливу на особистість, маніпулювання учнем і вихід на позиції науково обґрунтованого вибору операційної міжособистісної взаємодії педагога та вихованця в контексті надання останньому компетентної допомоги в життєвому самовизначенні, розробці життєвої стратегії, індивідуальної програми розвитку і саморозвитку – це головні на сучасному етапі розвитку сучасної школи.

Згідно з новітніми досягненнями педагогічної науки, сьогодні в школі доцільно організовувати педагогічний вплив на основі середовищного підходу, створення в збагаченому освітньому просторі умов для самоактуалізації особистості учнів.

Функціональним призначенням цього простору є забезпечення умов для саморозвитку особистості вихованців нашої школи внаслідок прирощення сутнісних сил, підвищення ресурсозабезпеченості дітей за рахунок творчого самовиявлення в різноманітних видах діяльності:

- ціннісно-орієнтаційній,

- пізнавальній,

- художньо-образній,

- організаційно-побутовій,

- комунікативно-дозвільневий,

- адаптивно-розвивальній,

- активно-перетворювальній.

В роботі педагогічного колективу школи виправдовують себе такі форми роботи, як моделювання уроків, нетрадиційні форми організації навчальних занять, формування у учнів уміння вчитися, розробка, обговорення диференційованих завдань з різних предметів.

Виховна діяльність у школі , як цілісна система, складається із діяльності дорослих та із діяльності учнів.

Форми і методи виховної діяльності, за якими здійснювалася організація виховної роботи за напрямами.

Головною метою виховної роботи є формування і розвиток творчої особистості, формування мотивації на здоровий спосіб життя і збереження повноцінного фізичного розвитку дітей.

Однією з форм виявлення і розвитку творчих здібностей учнів є залучення їх до участі в різноманітних творчих конкурсах.

Для вирішення поставленого завдання здійснено за напрямами:

·        Патріотичне

- « Ніхто не забутий, ніщо не забуто»

- « Афганістан: біль і пам’ять».

- Відвідування ветеранів війни села

- День Перемоги

- День визволення сіл Центральне, Вавилове

- Акція «Запали свічку»

- Акції «Від серця до серця», «На крилах щастя»

- стенд «Вони є воїнами АТО»

 

·        Громадянське виховання (ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави) –

День українського козацтва

Відзначення «Дня української писемності»

Правовий тиждень

Вікторина «Знавець дорожнього руху»

Практичне заняття по правилам дорожнього руху

Виставка дитячих малюнків “Мої права та обов’язки”

Робота по збору інформації для шкільного музею

Тематичні екскурсії для учнів:

- «Бійці невидимого фронту»;

·                   Художньо – естетичне виховання (ціннісне ставлення особистості до мистецтва) –

Виставка «Що вміють робити в нашій родині»

конкурс патріотичної пісні

конкурс писанок

конкурс робіт ужитково-прикладного мистецтва

Конкурс до дня Святого Валентина

конкурс до Шевченківських днів у номінації «Музичне мистецтво»

День святого Миколая

екскурсія до Миколаївського зоопарку

·                   Родинно-сімейне та моральне виховання (ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей)

Відвідування ветеранів Великої Вітчизняної війни

День сім’ї

Свято до Дня вчителя «Вітаємо від душі»

День людей похилого віку «Осінь приходить до кожного»

Посвята в першокласники

Конкурс-фестиваль «Золота осінь»

День 8 березня «Шануймо жінку»

·        Екологічне виховання (ціннісне ставлення особистості до природи) –

Мітинг « Зупинімось-останній є шанс, ця планета не тільки для нас»

Конкурс-фестиваль «Золота осінь»

Екологічний конкурс творчих робіт, малюнків: «Ріки єднають людей»

“Замість ялинки – новорічний букет”

Шкільна акція «На допомогу птахам»

Екологічний десант по благоустрою школи

Екскурсія до Миколаївського краєзнавчого музею

·                   Превентивне виховання (ціннісне ставлення особистості до себе) –

Тиждень правових знань

Єдиний урок «Права дитини»

Єдина година спілкування «Здоров’я молоді- здоров’я нації», «Кримінальна відповідальність неповнолітніх»

Батьківські збори « Жорстоке поводження з дітьми. Правовий захист від насильства над дітьми у сімї», Перегляд відеофільму про жорстокість батьків щодо своїх дітей.

 

 

Профілактика правопорушень.

Сьогодні  надто актуальною виступає проблема зростання правопорушень. Профілактика правопорушень неповнолітніх є передусім проблемою педагогічною, бо вона пов’язана з вирішенням певного кола виховних завдань. Тому в цій справі особливе місце повинна зайняти рання профілактика, яка має розпочинатися вже з дитячого садка й початкових класів школи, коли закладаються основи характеру, ставлення до оточуючих поведінки в побуті.

Виховна робота класних керівників ведеться на достатньому рівні.

  * Виховання  високої  моралі  у  підростаючого  покоління,  формування   українського  менталітету  на  основі  відродження  національних  традицій.

*Створення  необхідних  умов  для  фізичного  розвитку  школярів,  збереження  та  зміцнення  їхнього  здоров’я.

*Духовно-моральне  виховання.

*Розвиток  розумових  і  фізичних  здібностей,  формування  високої  пізнавальної  культури,  організація  змістовного  дозвілля  учнів.

*Підготовка  школярів  до  господарсько-трудової  діяльності.

*Створення  умов  для  вільного  вибору  учнями  світоглядних  позицій.

*Гуманізація  педагогічного  процесу,  демократизація  стосунків  у  колективі.

*Врахування  інтересів  дітей.

*Організація  роботи  з  батьками.

.4. Самооцінка виховної роботи: аналіз виховних заходів свідчить про те, що виховна робота здійснюється на достатньому рівні.

        5. Проблеми та недоліки в організації виховної роботи.

Основними проблемами в організації виховної роботи педагогічного колективу школи в 2019 – 2020 навчальному році було:

відсутність в школі соціального педагога;

потреба в більш активному обміну досвідом вчителів;

Активізувати роботу батьківську громадськість до участі у навчально-виховному процесі;

Приділяти належну увагу організації для дітей екскурсій та походів;

Посилити роботу з  формування потреби школярів щодо здорового способу життя.

 

Завдання школи

на 2020-2021 навчальний рік

 

У результаті аналізу навчально-виховної роботи за минулий 2019-2020 н.р., слід визначити головні завдання школи на 2020-2021 навчальний рік:

- реалізація сучасної державної політики в галузі освіти та втілення у життя стандартів НУШ;

- моделювання умов максимально наближених до майбутнього життя вихованців школи, стимулювання процесів набуття особистісних ресурсів за рахунок проблемного насичення найближчого оточення.

 

Педагогам школи:

                                                                                                                                                                                                                

·        продовжити роботу з  реалізації принципів особистісно зорієнтованого навчання ;

·        підвищити якість проведення занять через модернізацію й розвиток науково-методичної бази школи відповідно до змісту навчальних планів і програм;

·        активізувати  роботу з обдарованими дітьми;

·        своєчасно направляти на курси підвищення кваліфікації педпрацівників, які атестуються;

·        удосконалювати систему методичної роботи з вивчення ППД вчителів школи та району;

·        працювати над створенням авторських програм, навчальних посібників;

·                систематизувати методичну літературу з кожного предмета, втому числі й щодо підготовки учнів до участі в олімпіадах, конкурсах , турнірах:

·                впроваджувати в роботу нові  Державні стандарти початкової освіти;

·                опрацювати на засіданнях ШМО Державні стандарти базової і повної загальної середньої освіти а також програми НУШ;

·        визначити головним критерієм ефективності освітнього процесу високу ресурсозабезпеченість вихованців для свідомої побудови власного життя;

·        сприяння розвитку  сутнісних сил дитини як основи для становлення  гуманістично спрямованої особистості, здатної до життєтворчості;

·        виховну роботу спрямувати на виховання в учнів почуття патріотизму, любові до рідного краю;

·        забезпечення оптимальних умов для підвищення професійної майстерності  вчителів;

·        впровадження інтерактивних технологій і методу проектів; інформаційно-компютерних технологій;

·        залучення інформаційних технологій для створення емоційно-актуального фону уроку;

·        забезпечення учнів безкоштовними обідами;

·        систематичний контроль за якістю готової їжі, процесом організації харчування.

 

 

 

У Національній доктрині розвитку освіти головним чинником модернізації системи загальної освіти є формування творчої особистості учня.

У звязку з цим одним із основних принципів діяльності педагогічного колективу школи є принципи пріоритетного розвитку здібностей дітей. До того ж, Інноваційні підходи до побудови навчально-виховного процесу потребують докорінного переосмислення педагогічної  парадигми, переорієнтування її на принципово нові педагогічні ідеї, концепції, у центрі яких – особистість дитини з її потребами та інтересами, життєвими проблемами і драмами.

 

 

 

 

 


Немає коментарів:

Дописати коментар