Освітня програма Вавилівської ЗОШ І ст. на 2020-2021 навчальний рік

 

СХВАЛЕНО

Протокол  педагогічної ради

Центральної загальноосвітньої

школи І-ІІІ ступенів

27.08. 2020р.   №1

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

                    Наказ керівника Вавилівської

            загальноосвітньої школи

                       І ступеня         

                      28.08. 2020р.  №1

                      ____________І. Устичук

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ОСВІТНЯ ПРОГРАМА


Вавилівської загальноосвітньої школи І ступеня

Снігурівської районної ради Миколаївської області

 

на 2020 - 2021 навчальний рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розділ 1

Призначення школи  та засіб її реалізації

 

Призначення школи полягає в наданні  якісної повної загальної освіти дітям шкільного віку мікрорайону школи, забезпеченні їх всебічного розвитку, виховання і самореалізації особистості яка здатна до життя в суспільстві та цивілізованої взаємодії з природою, має прагнення до самовдосконалення і навчання впродовж життя, готова до свідомого життєвого вибору та самореалізації, відповідальності, трудової діяльності та громадянської активності.

Досягнення цієї мети забезпечується шляхом формування ключових компетентностей, необхідних кожній сучасній людині для успішної життєдіяльності.

Спільними для всіх компетентностей є такі вміння: читання з розумінням, уміння висловлювати власну думку усно і письмово, критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність, вміння конструктивно керувати емоціями, оцінювати ризики, приймати рішення, розв’язувати проблеми, здатність співпрацювати з іншими людьми.

Основним засобом реалізації призначення  загальноосвітнього  закладу є засвоєння учнями обов'язкового мінімуму змісту загальноосвітніх програм. У той же час заклад має у своєму розпорядженні додаткові  засоби реалізації свого призначення, а саме

• уведення в навчальний план предметів і курсів, що сприяють загальнокультурному розвитку особистості та формують гуманістичний світогляд;

• надання учням можливості спробувати себе в різних видах діяльності (інтелектуальної, трудової, художньо-естетичної тощо);

• поглиблене вивчення окремих предметів;

• надання учням можливості вибору профілю навчання, темпу засвоєння навчального матеріалу;

• оригінальна організація навчальної діяльності, інтеграція навчальної та позанавчальної діяльності;

• надання широкого спектра додаткових освітніх програм і додаткових освітніх послуг.

  Освітня програма, що реалізується в закладі, спрямована на: формування в учнів сучасної наукової картини світу; виховання працьовитості, любові до природи; розвиток в учнів національної самосвідомості; формування людини та громадянина, яка прагне вдосконалювання та перетворення суспільства; інтеграцію особистості в систему світової та національної культури; рішення задач, формування загальної культури особистості, адаптації особистості до життя в суспільстві; виховання громадянськості, поваги до прав і свобод людини, поваги до культурних традицій та особливостей інших народів в умовах багатонаціональної держави; створення основи для усвідомленого відповідального вибору та наступного освоєння професійних освітніх програм; формування потреби учнів до самоосвіти, саморозвитку, самовдосконалення тощо.

Реалізація освітньої програми школи здійснюється через початкову освіту тривалістю чотири роки (перший рівень освіти).

 

 

Розділ 2

Опис «моделі» випускника школи

 

Модель випускника Нової Української Школи – це необхідна основа для сміливих і успішних кроків у своє майбутнє. Всі  інші здобутки у сфері компетентності може принести людині лише наполеглива цілеспрямована праця, бажання вчитися і ділитися досвідом з іншими.

Випускник школи має міцні знання і вміло користується ними. Знання та вміння отримані учнем тісно взаємопов’язані з його ціннісними орієнтирами.

Набуті життєві компетентності випускник вміло використовує для успішної самореалізації у житті, навчанні та праці. Він вміє критично мислити, логічно обґрунтовувати позицію, виявляти ініціативу, творити, вирішувати проблеми, оцінювати ризики та приймати рішення.

Випускник початкових класів має знання, уміння та навички, передбачені стандартом  початкової освіти. Він упевнений у собі, старанний, працелюбний, самостійний, дисциплінований,  вмотивований на досягнення успіху, вміє слухати і чути, критично мислити і має почуття самоконтролю,  навички навчальної діяльності,  культуру поведінки і мови, основи особистої гігієни і здорового способу життя.

 

Розділ 3

Цілі та задачі освітнього процесу школи

 

Цілі та задачі освітнього процесу на кожному рівні реалізації освітніх програм повинні бути обумовлені "моделлю" випускника, призначенням і місцем школи в освітньому просторі міста, району, мікрорайону. Вони повинні бути сформульовані конкретно, бути вимірними, досяжними, визначеними за часом, несуперечливими по відношенню одна до одної. Інакше кажучи, відповідати загальним вимогам, що пропонуються до визначення цілей і задач.

Перед школою  поставлені такі цілі освітнього процесу:

1. Забезпечити засвоєння учнями обов'язкового мінімуму змісту початкової освіти на рівні вимог державного освітнього стандарту.

2. Гарантувати наступність освітніх програм усіх рівнів.

3. Створити основу для адаптації учнів до життя в суспільстві, для усвідомленого вибору та наступного засвоєння професійних освітніх програм.

4. Формувати позитивну мотивацію учнів до навчальної діяльності.

5. Забезпечити соціально-педагогічні відносини, що зберігають фізичне, психічне та соціальне здоров'я учнів.

6. Підвищення кваліфікації педагогічних працівників шляхом своєчасного та якісного проходження курсів перепідготовки.

7. Проведення атестації та сертифікації педагогів.

8. Цілеспрямоване вдосконалення навчально-матеріальної бази школи.

 

 

Розділ 4

Навчальний план та його обґрунтування

 

Програма початкової освіти окреслює підходи до організації єдиного комплексу освітніх компонентів для досягнення учнями обов’язкових результатів навчання, визначених Державним стандартом початкової  освіти.

Початкова освіта здобувається  з шести років (відповідно до Закону України «Про освіту»).

Програма визначає загальний обсяг навчального навантаження на тиждень,  забезпечує взаємозв’язки окремих предметів,   їх інтеграцію  та логічну послідовність,  вивчення яких  будуть подані в рамках навчальних планів:

для 1-2 класів у відповідності до Державного стандарту початкової  освіти (постанова КМУ від 21.02.2018 № 87) та Типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти (1-2 класи), розробленої під керівництвом  Савченко О.Я. та затвердженою наказом МОН України від 08.10.2019 № 1272

для 3 класу у відповідності до Державного стандарту початкової  освіти (постанова КМУ від 21.02.2018 № 87) та Типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом  Савченко О.Я. та затвердженою наказом МОН України від 08.10.2019 № 1273

Освітню програму укладено за такими освітніми галузями:

  мовно-літературна - включає українську мову та літературу, іноземну мову (англійська);

  математична - спрямована на формування математичної та інших ключових компетентностей; 

  природнича - має на меті формування компетентностей в галузі природничих наук, основи наукового світогляду, становлення відповідальної  природоохоронної поведінки   у навколишньому світі;

  технологічна -  формування компетентностей в галузі техніки і технологій, здатності до зміни навколишнього світу засобами сучасних технологій;

  інформативна - формування інформаційно-комунікаційної компетентності,  здатності до розв’язання проблем з використанням цифрових пристроїв  для розвитку,  самовираження,   здобуття навичок безпечної  діяльності в інформаційному суспільстві;

  соціальна і здоров’язбережувальна - формування соціальної компетентності, активної громадянської позиції, підприємливості, розвиток самостійності, застосування моделі здорової та безпечної поведінки, збереження власного здоров’я та здоров’я інших;

  громадянська та історична - формування громадянської та інших компетентностей,  готовності до змін шляхом осмислення зв’язків між минулим і сучасним життям, активної громадянської позиції, набуття досвіду життя в соціумі з урахуванням демократичних принципів;

  мистецька - формування цінностей у процесі пізнання мистецтва та художньо-творчого самовираження, поваги до національної та світової мистецької спадщини;

  фізкультурна - формування   мотивації   до занять фізичною культурою і спортом для забезпечення гармонійного фізичного розвитку,  вдосконалення життєво необхідних рухових умінь та навичок.

Мовно-літературна освітня галузь реалізується через предмети: навчання грамоти, українська мова, українська література, іноземна мова (англійська). Математична освітня галузь – через предмет  математика. Природнича,  громадянська, історична, соціальна і здоров’язбережувальна  реалізується через інтегрований предмет  «Я досліджую світ». Технологічна  освітня галузь – через предмет дизайн і технології, мистецька – через предмет мистецтво, інформативна – через предмет інформатика. Фізкультурна галузь реалізується через предмет  фізична культура.

 

 

 

 

Розділ 5

 

Форми здобуття освіти

 

Відповідно до ст. 9 Закону України «Про освіту», «Положення про індивідуальну форму  здобуття загальної середньої освіти»  школа  організовує здобуття освіти за наступними формами:

- екстернатна;

- сімейна;

- педагогічний патронаж;

- інституційна форма.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

РОБОЧИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН

Вавилівської  загальноосвітньої школи І  ступеня

Снігурівської районної ради Миколаївської області

для 1 класу  на 2020 – 2021 навчальний рік

з українською мовою навчання , 5-денний тиждень

 

Наказ МОН України від 08.10.2019 року №1272 (таблиця1)

Назва освітньої галузі

Навчальні предмети

Кількість годин на тиждень

 

  1 клас

                            Інваріантна складова

 

Мовно-літературна

Українська мова (навчання грамоти)

7

 

 

Українська мова

 

 

Літературне читання

 

 

Іншомовна

Іноземна мова (англійська)

2

 

 

 

 

 

 

Природнича, громадянська й історична, соціальна, здоров’язберігаюча

Інтегрований курс

«Я досліджую світ»

3

Математика

Математика

4

Мистецька

 Мистецтво

2

 

Технологічна

Дизайн і технології

1

Інформатична

Інформатика

 

 

Фізкультурна

Фізична культура

 

3

Разом без фізичної культури

19

Разом

22

Гранично допустиме тижневе навчальне навантаження на учня

20

Сумарна кількість навчальних годин інваріантної і варіативної складових, що фінансується з бюджету (без урахування поділу класів на групи)

22

Всього

                 22

 

 

 

 

 

Програмою визначено вимоги  до конкретних очікуваних результатів навчання, коротко вказано відповідний зміст кожного навчального предмета чи інтегрованого курсу. Зміст програми має потенціал для формування у здобувачів освіти ключових компетентностей, передбачених стандартами початкової освіти. Спільними для всіх ключових компетентностей є такі

 

вміння: читання з розумінням, уміння висловлювати власну думку усно і письмово, критичне та системне мислення, творчість, ініціативність, здатність логічно обґрунтовувати позицію, вміння конструктивно керувати емоціями, оцінювати ризики, приймати рішення, розв'язувати проблеми, співпрацювати з іншими особами.

Враховуючи інтегрований характер компетентності, у процесі реалізації Типової освітньої програми використовуються внутрішньопредметні і міжпредметні зв’язки, які сприяють цілісності результатів початкової освіти та переносу умінь у нові ситуації.

Розподіл навчальних годин за темами, розділами, вибір форм і методів навчання вчитель визначає самостійно, враховуючи конкретні умови роботи, забезпечуючи водночас досягнення конкретних очікуваних результатів, зазначених у програмі.

Навчальні досягнення здобувачів у 1-2 класах підлягають вербальному, формувальному оцінюванню.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

РОБОЧИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН

Вавилівської  загальноосвітньої школи І  ступеня

Снігурівської районної ради Миколаївської області

для 3 класу  на 2020 – 2021 навчальний рік

з українською мовою навчання , 5-денний тиждень

 

Наказ МОН України від 08.10.2019 року № 1273 (таблиця1)

Назва освітньої галузі

Навчальні предмети

Кількість годин на тиждень

3 клас

Інваріантна складова

 

Мовно-літературна

Українська мова (навчання грамоти)

 

Українська мова

3,5

Літературне читання

3,5

Іншомовна

Іноземна мова (англійська)

3

Природнича, громадянська й історична, соціальна, здоров’язберігаюча

Інтегрований курс

«Я досліджую світ»

3

 

 

Математика

Математика

5

Мистецька

 Мистецтво

2

Технологічна

Дизайн і технології

1

Інформатична

Інформатика

1

 

Фізкультурна

Фізична культура

 

3

Разом без фізичної культури

22

Разом

25

Гранично допустиме тижневе навчальне навантаження на учня

22

Сумарна кількість навчальних годин інваріантної і варіативної складових, що фінансується з бюджету (без урахування поділу класів на групи)

 

25

Всього

25

 

                                                           

 

 

 

ІНДИВІДУАЛЬНИЙ

РОБОЧИЙ НАВЧАЛЬНИЙ  ПЛАН

для учня 3 класу

Вавилівської загальноосвітньої школи І ст.

Кисельова Миколи Максимовича

на 2020-2021 навчальний рік

з українською мовою навчання

Режим роботи - п’ятиденний

 

Освітні галузі

Навчальні предмети

Кількість годин на тиждень

Мовно - літературна

 Українська мова

 Читання

1,75

 

  Іноземна мова

0,5

Математична

  Математика

1,125

 Громадянська та історична, природнича, соціальна та здоров’язбережувальна

 

 Я досліджую світ

0,625

Мистецька

 

 Музичне мистецтво,

Образотворче мистецтво

0,25

Технологічна

 

Дизайн і технології

0,125

Інформатична

Інформатика

0,125

Фізкультурна

 

Фізична культура

0,5

     Усього

 

5

 

Додаткові години на вивчення предметів інваріантної складової, курсів за вибором, проведення індивідуальних консультацій та групових занять

 

--

Гранично допустиме навчальне навантаження на учня

5

 

Сумарна кількість навчальних годин інваріантної і варіативної складових, що фінансується з бюджету ( без урахування поділу класів на групи)

 

5

                                                            

 

 

ІНДИВІДУАЛЬНИЙ

РОБОЧИЙ НАВЧАЛЬНИЙ  ПЛАН

для учня 3 класу

Вавилівської загальноосвітньої школи І ст.

Менька Нікіти Євгеновича

на 2020-2021 навчальний рік

з українською мовою навчання

Режим роботи - п’ятиденний

 

Освітні галузі

Навчальні предмети

Кількість годин на тиждень

Мовно - літературна

 Українська мова

 Читання

1,75

 

  Іноземна мова

0,5

Математична

  Математика

1,125

 Громадянська та історична, природнича, соціальна та здоров’язбережувальна

 

 Я досліджую світ

0,625

Мистецька

 

 Музичне мистецтво,

Образотворче мистецтво

0,25

Технологічна

 

Дизайн і технології

0,125

Інформатична

Інформатика

0,125

Фізкультурна

 

Фізична культура

0,5

     Усього

 

5

 

Додаткові години на вивчення предметів інваріантної складової, курсів за вибором, проведення індивідуальних консультацій та групових занять

 

--

Гранично допустиме навчальне навантаження на учня

5

 

Сумарна кількість навчальних годин інваріантної і варіативної складових, що фінансується з бюджету ( без урахування поділу класів на групи)

 

5

 

 

                                                            

ІНДИВІДУАЛЬНИЙ

РОБОЧИЙ НАВЧАЛЬНИЙ  ПЛАН

для учня 3 класу

Вавилівської загальноосвітньої школи І ст.

Мойсеєва Данііла Вадимовича

на 2020-2021 навчальний рік

з українською мовою навчання

Режим роботи - п’ятиденний

 

Освітні галузі

Навчальні предмети

Кількість годин на тиждень

Мовно - літературна

 Українська мова

 Читання

1,75

 

  Іноземна мова

0,5

Математична

  Математика

1,125

 Громадянська та історична, природнича, соціальна та здоров’язбережувальна

 

 Я досліджую світ

0,625

Мистецька

 

 Музичне мистецтво,

Образотворче мистецтво

0,25

Технологічна

 

Дизайн і технології

0,125

Інформатична

Інформатика

0,125

Фізкультурна

 

Фізична культура

0,5

     Усього

 

5

 

Додаткові години на вивчення предметів інваріантної складової, курсів за вибором, проведення індивідуальних консультацій та групових занять

 

--

Гранично допустиме навчальне навантаження на учня

5

 

Сумарна кількість навчальних годин інваріантної і варіативної складових, що фінансується з бюджету ( без урахування поділу класів на групи)

 

5

 

 

                                                          

ІНДИВІДУАЛЬНИЙ

РОБОЧИЙ НАВЧАЛЬНИЙ  ПЛАН

для учня 3 класу

Вавилівської загальноосвітньої школи І ст.

Шакури Дениса Віталійовича

на 2020-2021 навчальний рік

з українською мовою навчання

Режим роботи - п’ятиденний

 

Освітні галузі

Навчальні предмети

Кількість годин на тиждень

Мовно - літературна

 Українська мова

 Читання

1,75

 

  Іноземна мова

0,5

Математична

  Математика

1,125

 Громадянська та історична, природнича, соціальна та здоров’язбережувальна

 

 Я досліджую світ

0,625

Мистецька

 

 Музичне мистецтво,

Образотворче мистецтво

0,25

Технологічна

 

Дизайн і технології

0,125

Інформатична

Інформатика

0,125

Фізкультурна

 

Фізична культура

0,5

     Усього

 

5

 

Додаткові години на вивчення предметів інваріантної складової, курсів за вибором, проведення індивідуальних консультацій та групових занять

 

--

Гранично допустиме навчальне навантаження на учня

5

 

Сумарна кількість навчальних годин інваріантної і варіативної складових, що фінансується з бюджету ( без урахування поділу класів на групи)

 

5

 

 

 

 

Для 4 класу  розроблена на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2011 року № 462 «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти» відповідно  до Типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти І ступеня (наказ Міністерства освіти і науки  України від 20.04.2018 № 407)  з української мовою навчання  з вивченням мови національної меншини.

Освітню програму укладено за такими освітніми галузями:

Мова і література

Суспільствознавство

Мистецтво

Математика

Природознавство

Технології

Здоров’я і фізична культура

Повноцінність початкової освіти забезпечується реалізацією як інваріантної, так і варіативної складових, які в обов'язковому порядку фінансуються з відповідних бюджетів.

Освітня галузь "Мови і літератури" з урахуванням вікових особливостей учнів у навчальних планах реалізується через окремі предмети "Українська мова (мова і читання)",  "Іноземна мова".

Освітні галузі "Математика", "Природознавство" реалізуються через однойменні окремі предмети, відповідно, - "Математика", "Природознавство".

Освітня галузь "Суспільствознавство" реалізується предметом "Я у світі".

Освітня галузь "Здоров'я і фізична культура" реалізується окремими предметами "Основи здоров'я" та "Фізична культура".

Освітня галузь "Технології" реалізується через окремі предмети "Трудове навчання" та "Інформатика".

Освітня галузь "Мистецтво" реалізується окремими предметами "Образотворче мистецтво" і "Музичне мистецтво" .

Навчальні досягнення здобувачів  у 3-4 класах підлягають формувальному та підсумковому (бальному) оцінюванню.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

РОБОЧИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН

Вавилівської загальноосвітньої школи І  ступеня

Снігурівської районної ради Миколаївської області

для 4 класу на 2020 – 2021 навчальний рік

з українською мовою навчання , 5-денний тиждень

 

Наказ МОН України від 20.04.2018 №407 (таблиця1)

 

 Освітні галузі

Навчальні предмети

Кількість годин на тиждень у класах

Інваріантна складова

 

4

 

1

Мови і літератури (мовний і літературний компоненти)

Українська мова

3,5

Літературне читання

3,5

Іноземна мова

( англійська)

2

3

Математика

Математика

4

4

Природознавство

Природознавство

2

5

Суспільствознавство

Я у світі

1

5

Мистецтво

Музичне мистецтво

1

Образотворче мистецтво

1

6

Технології

Трудове навчання

1

Інформатика

1

6

Здоров’я і фізична культура

Фізична культура

3

Основи здоров’я

1

Разом (без фізкультури)

21

РАЗОМ

24

Гранично допустиме тижневе навчальне навантаження на одного учня

23

ВСЬОГО

24

 

 

Розділ 6

Особливості організації освітнього процесу та застосовування

в ньому педагогічних технологій

 

Соціальні перетворення в українському суспільстві докорінно змінили пріоритети в галузі освіти. Школа потребує нових нетрадиційних ідей, теорій, що відповідали б оптимальному розвитку дитини, сучасним потребам людства.

Створення ситуації успіху, сприятливих умов для повноцінної діяльності кожної дитини – основна мета, що покладена в основу технологій навчання. Незважаючи на розмаїття нововведень, основною формою організації навчальної діяльності залишається урок.

Основними формами організації освітнього процесу є різні типи уроку: формування компетентностей; розвитку компетентностей; перевірки та/або оцінювання досягнення компетентностей; корекції основних компетентностей; комбінований урок.

Також передбачені екскурсії, віртуальні подорожі, уроки-семінари, лекції конференції, форуми, спектаклі, брифінги, квести, інтерактивні уроки (уроки-«суди», урок-дискусійна група, уроки з навчанням одних учнів іншими), інтегровані уроки, проблемний урок, відео-уроки, прес-конференції, ділові ігри тощо. Вибір форм і методів навчання вчитель визначає самостійно, забезпечуючи досягнення очікуваних результатів, зазначених у навчальних програмах з предмету. Перевірка та оцінювання досягнення компетентностей здійснюютьсяся у формі заліку, співбесіди, контрольного навчально-практичного заняття. Для підготовки до заліків та іспитів проводяться оглядові консультацій, які допомагають учням зорієнтуватися у змісті окремих предметів.

У закладі широко впроваджуються інформаційно-комунікативі технологій. Застосування ІКТ в освітньому процесі базується на загальному розумінні зміни ролі інформації та принципах інформаційної взаємодії в різних напрямках освітньої діяльності Це дозволяє формувати позитивну мотивацію учнів до навчальної діяльності, критичне і логічне мислення, вміння приймати рішення, співпрацювати в команді, бути конкурентоздатними та впевненими особистостями.

Вчителями закладу створена модель уроків на основі синтезу оригінальних прийомів, елементів інноваційних педагогічних методик і інформаційно-комунікативних технологій та традиційних форм організації освітнього процесу. Розширено предметне навчальне середовище, створенні умови для оптимального розвитку навичок роботи з інформацією, формування вмінь і навичок дослідницької і пошукової роботи. 

Серед використовуваних засобів: мультимедійні презентації, мультимедійні карти, проекти, онлайн-тести, програмовані засоби навчання та інше.

Вчителі не тільки самі активно використовують інтернет-ресурси, сучасні інформаційні технології, але й забезпечують їх активне використання учнями. Тому створенні вчителями персональні предметні блоги, сайти є однією з важливих форм роботи сучасного вчителя і є поштовхом для подальшого освоєння нових сучасних веб-ресурсів відповідно до вимог ІК-компетентності, що важливо у процесі модернізації навчання в сучасній школі.

 

Розділ 7

Показники (вимірники) реалізації освітньої програми

 

Рівень досягнень учнів буде вивчатись: шляхом моніторингу знань, умінь і навичок з окремих предметів; проведення контрольних випробувань учнів; участі учнів школи  у предметних олімпіадах різного рівня, Всеукраїнських інтелектуальних конкурсах та турнірах; шляхом аналізу результатів участі учнів у ДПА.

 

 

Розділ 8

Програмно-методичне забезпечення освітньої програми

 Для виконання освітніх програм школи на 2020/2021 навчальний рік передбачено використання, затверджених Міністерством освіти і науки України, навчальних програм з усіх предметів інваріативної частини, що забезпечує інтеграцію загальноосвітніх (основних і додаткових) програм,  у єдину освітню програму, що дозволяє одержати запланований результат освіти - "модель" випускника.

Додаток 1

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

ДО РОБОЧОГО НАВЧАЛЬНОГО ПЛАНУ

Вавилівської  загальноосвітньої школи І ступеня

Снігурівської районної ради Миколаївської області

на 2020 – 2021 навчальний рік

І. Загальні засади

Тип закладузагальноосвітня школа І ступеня

 

Орієнтовна кількість класів: 1–4 кл. – 2, 3 клас - індивідуальна форма навчання.

 

Орієнтовна кількість учнів:   1–4 кл. – 15.

 

Режим роботи закладу:

-       мова навчання – українська;

-       режим  навчання – п’ятиденний;

-       початок занять – о 8 годині 30 хвилин;

-       тривалість уроків у початковій школі відповідно до статті 16 Закону України «Про загальну середню освіту», а саме: 35, 40 хвилин;

-       тривалість перерв відповідно до санітарно-гігієнічних норм складає 10, 30 хвилин.

Гранична наповнюваність класів встановлюється відповідно до Закону України «Про загальну середню освіту» (ст. 14).

Середня наповнюваність 1 – 4 класів складає   5 учнів.

Робочий навчальний план Вавилівської загальноосвітньої школи І ступеня Снігурівської районної ради Миколаївської області на 2020 – 2021 навчальний рік  розроблений на виконання законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», чинних Державного стандарту початкової загальної освіти та Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти тощо.

Робочі навчальні плани складені відповідно до листа Міністерства освіти і науки України від 20.04.2018  1/9-254  «Про освітні програми закладів загальної середньої освіти та  структуру 2020/2021 навчального року»:

       для 1-2-х класів – за Типовими навчальними планами закладів загальної середньої освіти І ступеня, затвердженими наказом МОН України від 08.10.2019 №1272  (додаток № 1);

       для 3-х класів – за Типовими навчальними планами закладів загальної середньої освіти І ступеня, затвердженими наказом МОН України­­­ від 08.10.2019 року №1273  (додаток № 1);

       для 4-х класів – за Типовими навчальними планами закладів загальної середньої освіти І ступеня, затвердженими наказом МОН України­­­ від 20.04.2018 № 407 (додаток № 1);

ІІ. Розподіл годин інваріантної та варіативної складових

Робочий навчальний план Вавилівської загальноосвітньої школи

І ступеня Снігурівської районної ради Миколаївської області  охоплює інваріантну складову, сформовану на державному рівні.

Повноцінність загальної середньої   освіти забезпечується реалізацією інваріантної частини робочого навчального плану. З метою забезпечення виконання Державного стандарту освіти забезпечено викладання предметів інваріантної складової, що визначені Типовими навчальними планами для кожного класу, в повному обсязі.

Гранично допустиме навчальне навантаження учнів встановлено відповідно до вимог Закону України «Про загальну середню освіту» з урахуванням санітарно-гігієнічних норм.

Години фізичної культури не враховуються при визначенні  гранично допустимого навантаження, що передбачено Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 № 1392.

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Структура 2020-2021 навчального року

 

         Відповідно до статті 16 Закону України «Про загальну середню освіту»

2020-2021  навчальний рік розпочинається Днем знань та закінчується

28 травня 2021 року.

Навчальні заняття організовуються за семестровою системою:

I семестр 01.09. 2020р.  - 25. 12. 2020 року,

II семестр 11.01. 2021р. - 28.05.2021 року

Упродовж навчального року для учнів проводяться канікули:

осінні з 26.10 по 01.11.2020 року,

зимові з 26.12.2020 по 10.01.2021 року,

весняні з 22.03 по 28.03.2021 року.

Завершити навчальні заняття 28 травня 2021 року.

Завершити навчальний рік  державною підсумковою атестацією випускників початкової школи з переліку предметів, форм та термінів її проведення, запропонованих Міністерством освіти і науки України та проведенням навчальних екскурсій.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2

         Перелік програм

для вивчення предметів інваріантної складової робочого навчального плану Вавилівської ЗОШ І ступеня у 2020 - 2021 навчальному році

№ з/п

Клас

Назва програми

Автор

Коли і ким надано гриф

Кількість годин

за програмою

фактично

Початкова школа

1

1

Типова освітня програма розроблена під керівництвом Савченко О.Я. 1-2 клас

Савченко О.Я.

Наказ МОНУ від

08.10.2019 року

№ 1272

 

 

2

3

Типова освітня програма розроблена під керівництвом Савченко О.Я. 3-4 клас

Савченко О.Я.

Наказ МОНУ від 08.10.2019 року

№ 1273 

 

 

3

4

Навчальні програми для загальноосвітніх навч. закл. із навчанням українською мовою

 

Наказ МОНмолодь

спорту від 12.09.11

№ 1050

Зміни Наказ МОН України від 05.08.2016р.№948

Наказ МОН України від 20.04.2018р.№407

 

 

 

4

Українська мова

Вашуленко М.С.

 

119

119

 

4

Літературне читання

Савченко О.Я.

 

121

121

 

4

Математика

Онопрієнко О.В.

 

136

136

 

4

Природознавство

Гільберг Т.Г.

 

68

68

 

4

Інформатика

Морзе Н.В.

 

35

35

 

4

Музичне мистецтво

Хлєбнікова Л.О.

 

35

35

 

4

Образотворче мист.

Шмагало Р.Т.

 

35

35

 

4

Основи здоров’я

Бойченко Т.Є.

 

35

35

 

4

Трудове навчання

Сидоренко В.К.

 

35

35

 

4

Фізична культура

Круцевич Т.Ю.

 

105

105

 

4

Я у світі

Бібік Н.М.

 

35

35

4

2-4

Іноземна мова. Типова освітня програма закладів загальної середньої освіти І ступеня (початкова освіта)

Редько В.Г.

Наказ МОН України від 20.04.2018 № 405

70

70

 

                        Керівник  школи                      І. Устичук 

Немає коментарів:

Дописати коментар